New OOTS products from CafePress
New OOTS t-shirts, ornaments, mugs, bags, and more
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 30 of 79
  1. - Top - End - #1
    Ogre in the Playground
     
    PaladinGuy

    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Belgium
    Gender
    Male

    Default Mtg D20 - Mirro's thread

    -- for all of the lurkers around their: this is a thread continuing a RL campaign, for one of my players, who had trouble making it to the sessions. sorry, but the thread is in dutch* --
    (*: spelling errors included )

    OK, hier start het ...
    - posten doe je onderaan.
    - de notification moet je zelf instellen (jammer genoeg zit er een bugje op het forum en kan het dus zijn dat je hem niet altijd binnen krijgt ...)
    - enkele basics:

    dice rollen:
    {roll}1d20+2{/roll}; vervang { en } door vierkante haakjes.
    (1d20+2)[10]
    - Als je dice rolt in een post mag je de "preview post" optie niet gebruiken. het kan dus makkelijker zijn als je een apparte post maakt voor rolls.
    Acteraf kan je wel nog de post editten (bijvoorbeeld om dingen die niet nodig zijn te doorstrepen)


    Ik zou vragen als je ook je character eens kan posten, dan kan ik - indien nodig - rolls in het geheim maken ...

    ook nog: kies een (liefst leesbaar) kleur: Als je character iets zegt, geef dat dan dat kleur.

    voorbeeld
    ----------------------------
    Bob gaat voor de innkeeper staan, en zegt "prepare for a world of pain ...", en daarna slaat hij de man met zijn club

    attack1: (1d20+7)[12] damage (1d6+1)[7] (crit (1d20+7)[23] (1d6+1)[5])
    attack2: (1d20+2)[8] damage (1d6+1)[6] (crit (1d20+7)[15] (1d6+1)[3])
    ----------------------------


    snappy?
    Yes, tabaxi grappler. It's a thing

    RFC1925: With sufficient thrust, pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea.
    Alucard (TFS): I do things. I take very enthusiastic walks through the woods
    Math Rule of thumb: 1/X chance : There's about a 2/3 of it happening at least once in X tries
    Actually, "(e-1)/e for a limit to infinitiy", but, it's a good rule of thumb

  2. - Top - End - #2
    Ogre in the Playground
     
    PaladinGuy

    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Belgium
    Gender
    Male

    Default Re: Mtg D20 - Mirro's thread

    Zie hierboven het resultaat als je preview post gedaan hebt
    eenmaal de post gemaakt is, en je drukt op edit, zal je ook de dingen zoals roll2 zien staan. maar dan zitten ze al in de database, en worden ze goed getoont ...



    dice rollen: (al regstreeks gemaakt via [r0ll]1d20+2[/r0ll])
    (1d20+2)[6]
    - Als je dice rolt in een post mag je de "preview post" optie niet gebruiken. het kan dus makkelijker zijn als je een apparte post maakt voor rolls.
    Acteraf kan je wel nog de post editten (bijvoorbeeld om dingen die niet nodig zijn te doorstrepen)


    Ik zou vragen als je ook je character eens kan posten, dan kan ik - indien nodig - rolls in het geheim maken ...

    ook nog: kies een (liefst leesbaar) kleur: Als je character iets zegt, geef dat dan dat kleur.

    voorbeeld
    ----------------------------
    Bob gaat voor de innkeeper staan, en zegt "prepare for a world of pain ...", en daarna slaat hij de man met zijn club

    attack1: (1d20+2)[16] damage (1d6+1)[2] (crit (1d20+2)[14] (1d6+1)[4])
    attack2: (1d20+2)[20] damage (1d6+1)[4] (crit (1d20+2)[5] (1d6+1)[3])
    ----------------------------
    Last edited by qube; 2008-04-07 at 02:25 AM.
    Yes, tabaxi grappler. It's a thing

    RFC1925: With sufficient thrust, pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea.
    Alucard (TFS): I do things. I take very enthusiastic walks through the woods
    Math Rule of thumb: 1/X chance : There's about a 2/3 of it happening at least once in X tries
    Actually, "(e-1)/e for a limit to infinitiy", but, it's a good rule of thumb

  3. - Top - End - #3
    Pixie in the Playground
    Join Date
    Apr 2008

    Default Re: Mtg D20 - Mirro's thread

    okee, ne keer checken.
    (1d20+21)[23]
    (1d6+9)[11]
    da zijn mijn twee voornaamste rolls die ik zal doen. het char komt er ook aan, maar kan jij .odt-files openen (OpenOffice).?

  4. - Top - End - #4
    Pixie in the Playground
    Join Date
    Apr 2008

    Default Re: Mtg D20 - Mirro's thread

    damn twee keer een twee gerold, nog eens proberen:
    (1d20+21)[31]
    (1d6+9)[13]
    en beter van deze keer hopelijk

  5. - Top - End - #5
    Pixie in the Playground
    Join Date
    Apr 2008

    Default Re: Mtg D20 - Mirro's thread

    Mirro says: Let's get this thing started

  6. - Top - End - #6
    Ogre in the Playground
     
    PaladinGuy

    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Belgium
    Gender
    Male

    Default Re: Mtg D20 - Mirro's thread

    .odt files ... waarschijnlijk niet. kan je niet exporteren naar txt?
    (ten stoonds wil ik wel de tabs in orde zetten ...)
    -------------------
    OK ... dus IIRC ... ge zat dus in Suq'Ata, en besloot om en oplossing te zoeken voor uw 'verkoudheid' ...

    dus we laten we eens beginnen met een fortitude save DC 11

    En daarna mag je ook es beschrijven wat je in Suq'Ata doet ...
    (de beschrijving liefst eidigen in de Suq ( die arabische shopping straatjes), waar ik u een eerste 'campaign hook' zal werpen ...)

    een handelaar met een wierook geurtje komt op je af en zegt "Ah een klant, ik heb net wat ne nodig hebt ...in verband met ... uw gezondheid."
    Yes, tabaxi grappler. It's a thing

    RFC1925: With sufficient thrust, pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea.
    Alucard (TFS): I do things. I take very enthusiastic walks through the woods
    Math Rule of thumb: 1/X chance : There's about a 2/3 of it happening at least once in X tries
    Actually, "(e-1)/e for a limit to infinitiy", but, it's a good rule of thumb

  7. - Top - End - #7
    Pixie in the Playground
    Join Date
    Apr 2008

    Default Re: Mtg D20 - Mirro's thread

    wat doe ik in Suq'ata... nog eentje drinken met de rest van de party, shopping, wat precies, daar hebben we voldoende over gemaild denk ik. belangrijkste is mijn AC-boost stuff, want dingen zoals een broadsword, daar ben ik nu nog niks mee. en ik neem aan da'k daar die handelaar tegenkom.
    fortitude save: (1d20+7)[27] (zit op mijn werk en heb char sheet nie bij me, maar ik denk dat mijn fort save +7 is.)
    Als ik goed en wel content ben, dan ga ik nog eens terug naar de party, en laat hen alles van mijn boot halen wat rechtens de verdeling van de loot hun deel is. Ze zijn ook vrij om het aan boord te laten (met het risico dat ik niet terugkom, hoewel ik dat wel van plan ben, en dat laat ik hen ook weten. even volgende zaterdag kijken met de party hoe we in contact kunnen staan met elkaar)
    en dan nu de vragen die ik voorlopig zal stellen aan de handelaar (wat verkoopt hij in zijn winkeltje?)
    Wie ben je en hoe weet je dat ik ziek ben?
    Wie zegt dat ik een klant ben?
    volgens mij heb je te lang in luxor gezeten waar de handelaars zomaar op je af komen... by the way, hoe noemden die koetsjes ook alweer?
    wat kan ik er aan doen?

    that's it for now

  8. - Top - End - #8
    Pixie in the Playground
    Join Date
    Apr 2008

    Default Re: Mtg D20 - Mirro's thread

    blijkbaar maakte die +7 voor fortitude nie echt uit

  9. - Top - End - #9
    Ogre in the Playground
     
    PaladinGuy

    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Belgium
    Gender
    Male

    Default Re: Mtg D20 - Mirro's thread

    van luxor:
    - ja: een winkelstraat noemt trouwens 'suq' daar ... coincidence, I think not.
    (het gaf mij een interessante kijk op hoe winkerstraten er vroeger uitzagen ...)
    - "carridge", maar dan wel "karich" uitgesproken ...

    "Ah mijn beste, ik heb een oog voor die dingen. Als je lang genoeg in de business van apotheker zit steek je wel aantal dingen op ... Kom mee naar binnen. sommige dingen moeten niet op een drukke straat besproken worden ..." en hij wijst naar een klein huisje met een zwart bord, met gifgroene letters "apotheker"

    ... ga je me?
    Yes, tabaxi grappler. It's a thing

    RFC1925: With sufficient thrust, pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea.
    Alucard (TFS): I do things. I take very enthusiastic walks through the woods
    Math Rule of thumb: 1/X chance : There's about a 2/3 of it happening at least once in X tries
    Actually, "(e-1)/e for a limit to infinitiy", but, it's a good rule of thumb

  10. - Top - End - #10
    Pixie in the Playground
    Join Date
    Apr 2008

    Default Re: Mtg D20 - Mirro's thread

    ja, en mij dan een theetje aanbieden zeker om dan tot de veel te dure koop over te gaan... zucht.
    Drukke straat of niet, ik heb eigenlijk niet echt veel tijd momenteel. kan je het mij niet zo zeggen? (1d20)[3] + bonus voor diplomacy of bluff, wat je zelf wil

  11. - Top - End - #11
    Pixie in the Playground
    Join Date
    Apr 2008

    Default Re: Mtg D20 - Mirro's thread

    ik neem aan dat mirro zelf ook wel ziet dat de bluff flagrant mislukt is en uiteindelijk wel mee naar binnen gaat, let wel, mat armor (onder de kledij) en rapier en short sword langszij.

  12. - Top - End - #12
    Pixie in the Playground
    Join Date
    Apr 2008

    Default Re: Mtg D20 - Mirro's thread

    ik neem aan dat mirro zelf ook wel ziet dat de bluff flagrant mislukt is en uiteindelijk wel mee naar binnen gaat, let wel, mat armor (onder de kledij) en rapier en short sword langszij. [roll]1d20[roll] + sense motive

  13. - Top - End - #13
    Pixie in the Playground
    Join Date
    Apr 2008

    Default Re: Mtg D20 - Mirro's thread

    okee, (1d20)[5]

  14. - Top - End - #14
    Ogre in the Playground
     
    PaladinGuy

    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Belgium
    Gender
    Male

    Default Re: Mtg D20 - Mirro's thread

    (5 he ... en als ik mij niet vergis was uw sense motive al niet te goed.)

    "wel, mijn beste. Ik kan u precies zeggen wat je nodig hebt: namelijk dit"
    De drogist haalt een pot uit ter grootte van een kokosnoot. "dit is het wereld befaamde Elixir Of Vitality. Drink dit op het moment dat je begint last te krijgen van je ... conditie ... en dit zal je probleemen zal opgelost zijn ... meerzelf, de laatste mens die een elixir gedronken geeft, werd 670 jaar oud, hij was nog altijd even jong, maar werd overreden door een onvoorzichte koetsier. spijtige zaak ..."
    hij zet de pot op tafel en praat verder "Ik bied het je aan ... een prijsje voor jou ... voor 3000 gp".

    (oh, btw ik zal niet kunnen posten in het weekend, wegens gebrek aan I-net)
    (trouwens: de reden waarom het handig is om uw character eens te posten: dan heb je je modifiers ...)
    Yes, tabaxi grappler. It's a thing

    RFC1925: With sufficient thrust, pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea.
    Alucard (TFS): I do things. I take very enthusiastic walks through the woods
    Math Rule of thumb: 1/X chance : There's about a 2/3 of it happening at least once in X tries
    Actually, "(e-1)/e for a limit to infinitiy", but, it's a good rule of thumb

  15. - Top - End - #15
    Pixie in the Playground
    Join Date
    Apr 2008

    Default Re: Mtg D20 - Mirro's thread

    oh so very obvious... en mijne sense motive is wel nie mijn sterkste skill, maar don't push your luck:
    sense motive (d20)[3] plus modifier en eventuele bonussen omdat het wel zéér ongeloofwaardig lijkt. Potion of vitality... Wereldvermaard, Aan de zinsconstructie af te leiden vrij zeldzaam, eternal youth voor maar een povere 3.000 goldpieces. For what do you take me???? niet gesproken maar gedacht (beetje lichter oranje dan spraak) En vooraleer ik mijn acties onderneem: hoeveel volk is er in die apotheek, hoe groot is die apotheek and where are the exits. very detailed please, plus een beschrijving van die man (old young, strong, weak etc...) En wat houdt me tegen om niet gewoon die pot mee te nemen zonder betalen? Dus zeg nu maar gewoon de waarheid en dan zal ik zonder geweld gewoon verder mijn zaakjes regelen aan de buitenkant dit twijfelachtig geval dat moet doorgaan voor en apotheek. dit op een fluistertoon gezegd indien er ander volk aanwezig is, en op normale intonatie als het enkel hem en ik is.

  16. - Top - End - #16
    Pixie in the Playground
    Join Date
    Apr 2008

    Default Re: Mtg D20 - Mirro's thread

    ****in' crappy rolls! heb nu al zeven keer gerold, waarvan 2 x 1, 3 x 3en 1 x 5.

  17. - Top - End - #17
    Ogre in the Playground
     
    PaladinGuy

    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Belgium
    Gender
    Male

    Default Re: Mtg D20 - Mirro's thread

    (... en een natural 20 op uw save tegen een dodelijke ziekte ...
    laten we hopen dat rolls tijdens combat beter zijn)

    een kleine kamer, 4 muren (vol met potjes, flesjes, ... al dan niet gelabeled (al dan niet met een leesbaar handschrift); een tafel in het midden met een aantal stoelen. het is alleen jij en de apotheker
    Code:
    -+--+--+--+--+   :  'deur': een zware doek
     |           |   A  apotheker
     +  +--+  +  +   M  mirro
     :  |  |     |   [] klein raampje
     +  +  +  +  +
     | A|  |M    : uitgang
     +  +--+  +  +
     |           |
    -+--+--+[]+--+
    "De apotheker kijkt verbaast ... 3000 gp vind je niet veel? dan is het toch een koopje? Ik weet niet wat voor winstmarge je veel vind, maar meer dan een paar silvers per dag heb ik niet over ... 3000 gp is speciaal voor u. Zonder winst marge!"
    na je comment lacht de winkelier "Hahahaha. En wat zou je stelen? deze pot? misschien is dat helemaal niet het fameuse Elexir. Misschien moet je hem op een speciale manier opendoen, of the Elexir veranderd in het sterkste gif. Voor diefstal ben ik niet bang ... in Suq'Ata worden moordenaars veroordeeld met een paar jaar gevangenschap, en dieven veroordeelt to de doodstraf. Wij zijn een handelsnatie. Denk je echt dat je de eerste was die dacht aan diefstal?"
    Last edited by qube; 2008-04-11 at 08:20 AM.
    Yes, tabaxi grappler. It's a thing

    RFC1925: With sufficient thrust, pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea.
    Alucard (TFS): I do things. I take very enthusiastic walks through the woods
    Math Rule of thumb: 1/X chance : There's about a 2/3 of it happening at least once in X tries
    Actually, "(e-1)/e for a limit to infinitiy", but, it's a good rule of thumb

  18. - Top - End - #18
    Pixie in the Playground
    Join Date
    Apr 2008

    Default Re: Mtg D20 - Mirro's thread

    okee, dat ik het niet veel vond was een gedachte van Mirro en is niet luidop gezegd (vandaar dat het in een lichter oranje stond) beter mijn post lezen voortaan. Ik zal dus ook doen alsof de eerste comment van de handelaar niet heeft plaatsgevonden. en door mijn crappy sense motive weet ik nu niet of die handelaar al danniet liegt. hoedanook, ik geloof die lapzwans niet.
    wat ik zou stelen? die pot, ja, je weet nooit dat hetgeen je me probeert wijs te maken toch waar is, natuurlijk. Dat ik de eerste niet ben die denkt aan diefstal, dat zal me niet verbazen in zo'n "welvarende handelsnatie". En dood ga ik sowieso, maar ben dat nog niet van plan, dus een doodstraf, nee bedankt.
    Je hebt trouwens wel lef om me zomaar uit te maken voor moordenaar, of zelfs maar te denken dat ik je zou vermoorden voor zo'n domme pot waarvan ik niet geloof dat hetgeen er in zit me zou helpen. Bovendien verbaast het me dat je me 'zomaar' een pot voor de neus duwt, die me zogezegd zou gaan genezen, zonder dat je eigenlijk weet wat voor ziekte ik heb. En bovendien, als moordenaars de doodstraf krijgen, wat krijgen leugenaars, sjoemelaars en andere bedriegers als straf? Zonder dat ik bevestiging krijg van een objectieve bron dat dit elexir me daadwerkelijk helpt, vergeet het dan maar dat ik hier ook maar één copper uitgeef. Dus als je hier 3.000 gold wil verdienen, wat al bij al een aardige som is natuurlijk, dan moet je met betere argumenten aankomen dan enkel maar zeggen dat de vorige gebruiker 670 jaar oud is geworden. geneest dat me dan? nee, je kan ook 670 jaar oud worden maar elke dag afzien van de pijn. dus je krijgt nog één kans, of je overtuigt me met objectieve getuigenissen, of ik stap hier weg mét mijn geld.
    (d20)[4] bluff of diplomacy, whatever je het meest gepast lijkt in deze situatie

  19. - Top - End - #19
    Pixie in the Playground
    Join Date
    Apr 2008

    Default Re: Mtg D20 - Mirro's thread

    ik werp toch liever met mijn eigen dice

  20. - Top - End - #20
    Ogre in the Playground
     
    PaladinGuy

    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Belgium
    Gender
    Male

    Default Re: Mtg D20 - Mirro's thread

    ah, oops. vergeten te zeggen: gedachten zijn zwart en schuin (crtl - I)

    Verkopers die niet verkopen wat ze beloven, worden in zekere mate aanzien als dieven, aangezien ze in zekere zin stelen van hun klanten. Als ik bijvoorbeeld gif zou verkopen voor geneesmiddel, zolas je zei, zou dat hoogs waarschijnlijk gerekend worden als diefstal en vergiftiging.

    Hmmm, en wat had je dan in gedachten? Zelf als ik iemand toon die het elixir gedronken geeft, kan ik zijn leeftijd niet bewijzen, noch kan ik bewijzen dat hij het elixir of vitality gedronken geeft, noch kan ik bewijzen dat dit het elixir is ...
    Yes, tabaxi grappler. It's a thing

    RFC1925: With sufficient thrust, pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea.
    Alucard (TFS): I do things. I take very enthusiastic walks through the woods
    Math Rule of thumb: 1/X chance : There's about a 2/3 of it happening at least once in X tries
    Actually, "(e-1)/e for a limit to infinitiy", but, it's a good rule of thumb

  21. - Top - End - #21
    Pixie in the Playground
    Join Date
    Apr 2008

    Default Re: Mtg D20 - Mirro's thread

    Je kan bijvoorbeeld een betrouwbare magiër of priester halen die kennis van de materie heeft en die kan getuigen dat dit inderdaad het bewuste elexir is.

  22. - Top - End - #22
    Ogre in the Playground
     
    PaladinGuy

    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Belgium
    Gender
    Male

    Default Re: Mtg D20 - Mirro's thread

    (magier ... geen deelteken: kwerk hier op een qwerty, en die Amerikanen kennen da gelijk nie)

    En hoe weet je als magier betrouwbaar is? mijn broer is - zeer toevallig - een betrouwbare magier, zegt hij met een glimlach. Maar ter uwer informatie, Ik heb ook, een grote 700 jaar geleden, van het elexir gedronken, en ik heb er nog altijd niet van te klagen ...
    Yes, tabaxi grappler. It's a thing

    RFC1925: With sufficient thrust, pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea.
    Alucard (TFS): I do things. I take very enthusiastic walks through the woods
    Math Rule of thumb: 1/X chance : There's about a 2/3 of it happening at least once in X tries
    Actually, "(e-1)/e for a limit to infinitiy", but, it's a good rule of thumb

  23. - Top - End - #23
    Pixie in the Playground
    Join Date
    Apr 2008

    Default Re: Mtg D20 - Mirro's thread

    het ambetante van de zaak is dat ik geen reet geloof van die kerel, maar dat ik moeilijk anders kan.
    Ik roll eerst eens 2 sense motives, de eerste voor zijn broer, en de tweede voor die 700 jaar. laat ons hopen dat er eens eentje hoger is dan 5.
    (1d20+10)[26]
    (1d20+10)[17]
    mijne sense motive mod is +10, wa nie echt slecht is denk ik.

  24. - Top - End - #24
    Pixie in the Playground
    Join Date
    Apr 2008

    Default Re: Mtg D20 - Mirro's thread

    ah, 26... dat zou wel eens over zijn bluff durven geraken. vooraleer ik antwoord geef op zijn zin: geloof ik hem?

  25. - Top - End - #25
    Ogre in the Playground
     
    PaladinGuy

    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Belgium
    Gender
    Male

    Default Re: Mtg D20 - Mirro's thread

    Het eerst was sarcastisch bedoelt (als voorbeeld van hoe weet je wie betrouwbaar is, en niet door hem omgekocht) ...

    Laten we dus stellen dat je 26 voor het 2e gebruikt ... en daar vind je niets mis mee.
    Yes, tabaxi grappler. It's a thing

    RFC1925: With sufficient thrust, pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea.
    Alucard (TFS): I do things. I take very enthusiastic walks through the woods
    Math Rule of thumb: 1/X chance : There's about a 2/3 of it happening at least once in X tries
    Actually, "(e-1)/e for a limit to infinitiy", but, it's a good rule of thumb

  26. - Top - End - #26
    Pixie in the Playground
    Join Date
    Apr 2008

    Default Re: Mtg D20 - Mirro's thread

    je hebt een punt, je kan moeilijk weten of iemand betrouwbaar is, dus stel ik voor dat ik zelf iemand zoek die het kan weten. Hij zal niet omgekocht zijn, want als hetgeen je zegt over dat elexir waar is, dan heb ik er baat bij. Maar nog een vraagje, je zegt dat de laatste die het gebruikte "maar" 670 jaar is geworden, terwijl je zelf al een goeie 700 jaar geleden dat ding gedronken hebt. zijn er zo nog mensen, hier in Suq'ata die van dat brouwseltje hebben gedronken?

  27. - Top - End - #27
    Ogre in the Playground
     
    PaladinGuy

    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Belgium
    Gender
    Male

    Default Re: Mtg D20 - Mirro's thread

    Geen idee. ik vermoet van wel, maar de meesten kunnen de ingredienten niet betalen ... de personen aan wie ik het meestal verkoop zijn reizende handelaars, dus de kans is klein dat deze hier zijn ...
    Yes, tabaxi grappler. It's a thing

    RFC1925: With sufficient thrust, pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea.
    Alucard (TFS): I do things. I take very enthusiastic walks through the woods
    Math Rule of thumb: 1/X chance : There's about a 2/3 of it happening at least once in X tries
    Actually, "(e-1)/e for a limit to infinitiy", but, it's a good rule of thumb

  28. - Top - End - #28
    Pixie in the Playground
    Join Date
    Apr 2008

    Default Re: Mtg D20 - Mirro's thread

    O wat is dat weer verdomde handig...
    Okee, kijk. Ik zal open kaart spelen. Ik heb last van een ziekte die me tot op heden nog maar weinig kwaad heeft berokkend, maar ik vrees voor de gevolgen ervan op langere termijn. Ik weet wat de oorzaak er van is, en het heeft te maken met een invasie van wezens uit een andere dimensie, als je zelf 700 en nog wat jaren oud bent, en die invasie is succesvol, dan zou het kunnen zijn dat je de 800 jaar niet zal halen. Urza, die de leiding heeft onder de strijdmachten tegen deze invasie, heeft mij aangeduid om aan het hoofd te staan van een keurgroep elitestrijders om iets tegen deze invasie te doen. (1d20+17)[25] (bluff check) Het lijkt me dan ook nuttig voor mijn zaak als de jouwe dat we een oplossing weten te vinden voor wat het is dat mijn gezondheid bedreigd. Ik wil je best het voordeel van de twijfel gunnen, maar ik kan dit nu eenmaal niet om de volledige operatie te belangrijk is voor het voortbestaan van deze wereld. Daarom moet ik ook voor de volle 100% zeker weten dat je me hier niet nutteloos aan het lijntje zit te houden met een kruik waar voor hetzelfde geld één of ander theetje in zit dat goed is voor de keel, of erger nog, één of ander gif. Dus ofwel geef je mij je erewoord dat dit elexir werkt, ofwel sta ik gewoon op en wandel je winkeltje uit. Let wel op, als dit elexir niet werkt, dan zweer ik je dat de gevolgen nefast zullen zijn voor jou en je handel. Die elitetroepen zitten namelijk as we speak te wachten tot ik terug ben en ik ben pas van plan dat brouwseltje te drinken als ik hen heb ingelicht van het hoe en het wat en waarom van alles.

  29. - Top - End - #29
    Ogre in the Playground
     
    PaladinGuy

    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Belgium
    Gender
    Male

    Default Re: Mtg D20 - Mirro's thread

    <<bluff success>>

    Wel ... euh ... het elexir helpt tegen elke ziekte tot nog toe gekent ... maar ik weet niet als het werk tegen ziektes van een andere dimentie. Ik probeer je geen gif aan te smeren, ik zweer dat ik er zelf van gedronken heb.
    Yes, tabaxi grappler. It's a thing

    RFC1925: With sufficient thrust, pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea.
    Alucard (TFS): I do things. I take very enthusiastic walks through the woods
    Math Rule of thumb: 1/X chance : There's about a 2/3 of it happening at least once in X tries
    Actually, "(e-1)/e for a limit to infinitiy", but, it's a good rule of thumb

  30. - Top - End - #30
    Pixie in the Playground
    Join Date
    Apr 2008

    Default Re: Mtg D20 - Mirro's thread

    (1d20+10)[28] sense motive of hij er zelf van gedronken heeft
    Als je er zelf van gedronken hebt speelt in deze zaak geen enkele rol. Wat wél van belang is, is of het mij kan helpen. Onder het motto "baat het niet, dan schaadt het niet"... dat werkt ook niet bij mij, ik heb absolute zekerheid nodig, dat besef je toch, hoop ik? En volgens mij is de ziekte die ik heb, niet meteen de meeste courante snotvalling. Je lijkt me wel een mens van goede wil, koophandelaar boven alles, dat wel, je hebt je verkoopspraatjes goed onder de knie, maar ik ben geen doorsnee klant. Ik ga niet zitten zeggen dat het voortbestaan van deze wereld in mijn handen ligt, maar misschien speel ik wel een vrij cruciale rol erin. Ik wil weten of het werkt, en indien het niet werkt, dat jij met je opgedane kennis en wijsheid van 700 jaar mij wil helpen bij het zoeken van een afdoend middel. ((1d20+19)[28] diplomacy)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •